Vähän teippii ja sit merelle

 

Halusin jotenkin ”pehmentää” kyljen valkoisuutta, olihan siinä ennen ollut iso teippi, nyt en halunnut niin hallitsevaa, mutta kuitenkin jotain,

Punainen ja harmaa,  penkeistä saatiin idea ja ihan ite virittelin. Ja kuten tarkkasilmäinen havaitsee, nimi puuttuu, siis tarra.

Keilakaiteita viriteltiin Esan kanssa jonkin verran että saatiin sopivaan kulmaan.

  Aurinkopaneelit osoittautuivat tosi hyviksi, 2 x 20 wattia. Ne olin kytkenyt hupiakulle, 60 ah. Kesti kuunnella radiota ja retkikylmälaukku ”söi” noin 50w.

Sitten olikin aika lähteä ”neitsytajolle” ja nyt kunnian sai Johnny, mies joka suoritti suurimman osan rungon hionnasta elikkäs se p-mäisin homma mitä veneessä on ennen maalausta.

Ja tarratkin tuli ”tahtaalta ja kyydissä maailman onnellisin ,,,,,,,,,,, kippari

Nyt alkoikin Sarza olla ”risteily” kunnossa.

Tuli muuten pikkasen kiire laskea veteen, Kenttä, missä veneemme talvehtii, piti olla tyhja 10.6.klo 24:00 ja minä sain veneemme veteen ko päivänä jo, huom jo klo 22:15 . Siis jo tunti ja kolme varttia ennen ”dead line”a.     Huh.

Kun aloitin projektin, puolet sataman äijistä tuli ihmettelemään mitä toi tekee ja päivittelemään projektin ”laajuutta” kysellen että tajuunko ollenkaan mitä oon tekemässä. Tajusinhan mä. Olinhan sen verran veneitten kimpussa häärinyt elämäni aikana.

Kyl ois pitänyt saada muutama ihmettelevä naama ikuistettua nyt kun se vedessä on. Ja sitä kehujen määrää ,,,,,,,,,,,

Olin mä ”vähän” ylpee ,,,,,,,,,,,,,,,,, onnistuin ,,,,,,,,